çizgi film izle, Çizgi Film, Çizgi Film Oyunları, Türkiyenin Çizgi Film Clubu
çizgi film izle, çizgi film



Avatar 3.Sezon 20.Bölüm Cehenneme Dogru
309 oyda Puan: 4.7
  • Currently 4.66/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Oyunun Kralı
Video yüklenirken bekleyiniz.Videonun yüklenmesi bağlantı hızınıza göre değişiklik gösterebilir.
Oyunun Kralı




Açıklama
: Avatarın baştan sona 1.kitap 2.kitap 3.kitap çizgi filmlerini sezonlar halinde bölümlenmiş bir şekilde çizgi film club farkı ile izleyebilirsiniz keyifli seyirler
Kategori
Avatar
İzlenme
: 46151
Süre
: 22:33
Etiketler


1.
beğenin lütfen
  (20.11.2010 15:28)
okok

2.
yiğitalp
  (17.11.2010 17:14)
neden bu kadar heyecanlısınız ki.bende avatarı seviyorum ama bu kadar heyecanlanmanızın amacı ney ki n

3.
baran eng
  (17.11.2010 10:20)
hadi hep bu anı bekliyordum eng katara öpüşün Siritma Saskin Komik Saskin Siritma

4.
baran eng
  (17.11.2010 09:46)
hadi hep bu anı bekliyordum eng katara öpüşün

5.
furkan zuko
  (12.11.2010 18:08)
Utanga Saskin Siritma Saskin öpüşmeler

6.
baran
  (12.11.2010 12:59)
öpüşme çok güzel dimi enes dimi arif dimi asım Utanga Saskin Saskin Siritma Utanga

7.
mahooooooooo
  (06.11.2010 17:00)
LAN bana bak ben oraya gelir,senin ağzını burnunu dağıtırım ROKU.hayyalandırma beni Sinirli Sinirli Sinirli

8.
özkan
  (03.11.2010 15:00)
bence avatar hepsine deger eskiden dıgımon vardı şimdi avatar çıktı... Kahkaha

9.
ozan
  (21.10.2010 23:08)
beylerrrrr 4. seozn çıktıııııııııııııııııııııııııııııııı ymn ederim amrikada 2011 de türkiyeye gelcek inanmıyosanız goglede görsellere avatar korra yzn bi su bükücü girin bkn resimleri vr amerikada bitmiş Komik Komik Komik Komik Komik Komik Komik bekledimiz n geldi oleyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! belyer çıktı çıkrtı

10.
ozan
  (16.10.2010 11:03)
bence yu gi oh güzel ama 4. günde bayıyo irenç olıo Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli ama ınş 4. seozn çıkar

11.
hürkan
  (06.10.2010 21:02)
yaa harbi döğru söylüyon enes şu yu-gi-oh gx ile yu-gi-oh 5ds çıkınca saçma oldu

12.
abdul samet göksal
  (01.10.2010 17:15)
avatarı çok seviyorum Komik Komik Komik

13.
astin
  (25.09.2010 18:00)
dijitürkte nickeloden yok of yyyyyaaaaaaaaaa:'(n :'( :'( :'( :'( :'( n

14.
avatar aang
  (25.09.2010 09:39)
yaaa 4.sezon harbiden çıkcakmı ya baylıyorum bu filme çok güzell şey doğrumu 8.sezon olcakmı yanizukayla düşman olup çocukları olcakmııı???? :'( :'( :'( :'(

15.
ENES
  (18.09.2010 21:31)
bence 4. sezon çıkarsa kötü olur tadında bıraksınlar. Bu iş yu-gi-oh'a dömesin sora bayıyo. (Hani yu-gi-oh bilmemne çıktıya)n

16.
kk
  (11.09.2010 22:13)
çok güzellllllllllllllllllllllllllllllllllll Saskin Saskin Saskin Saskin Saskin Saskin Saskin Saskin Saskin Saskin Saskin Saskin

17.
DADA
  (11.09.2010 00:24)
4.sezon çıkmadı mı daha ya

18.
Barış Güven
  (08.09.2010 16:30)
çocuklar avatarın 4.sezonu son hava bükücünün 2. serisi çıkacakya ozaman çıkcak 4.sezon hem avatar 8.sezonlu çünkü film yazarı nayt shallaman konuşma yaptı avatarın yeni bölümlerinde Aang ve Katara evlenecek VE 1 tane erkek çocukları olacak Adını : Teyzin koycaklar Ateş Kralı Zuko Yeni Savaş Başlatcak Ve aang Zukoyu Yenip Dünyayı Tekrar kurtarcak VE Avatar Bİticek Yeni Avatar Çıkacak Avatar:Legen of Kora kora diye bir su bükücü kız avatar olacak avatar Aang den 70 75 yıl sonrası Komik Komik Komik Komik Komik Komik Komik

19.
Damla Kubat
  (07.09.2010 15:31)
off lütfn 4. sezon çıksınn Dusunceli çok hycnlı bi yrnde bitti yaaa ağlıyıvercem şimdii :'( :'( :'( zukoyla kataraya noldu öldülermi hem sokkann sevgilisidemi ölcekk?? allhm yarabbim!! Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli :'( :'( :'( :'( :'( Dusunceli Dusunceli Dusunceli Dusunceli

20.
avatar 4 elementin ustası
  (30.08.2010 17:15)
hayarımda izlediğim engüzel cizgi film bu mütişbirşeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy Tebessm Komik Kahkaha Saskin

21.
avatar roku
  (29.08.2010 17:55)
nie bu kdr güzel bu yhaaa off off nie bu kdr güzel zuhahha cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook güzellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll Saskin Saskin Saskin Saskin Saskin Ac Tebessm Tebessm TebessmTebessmTebessmTebessmTebessmTebessmKahkahaTebessmTebessmTebessmTebessmTebessmTebessmKahkahaTebessmTebessm

22.
ASDASFASF
  (27.08.2010 14:49)
Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Masum Masum Masum Masum Masum Masum Masum Masum Masum Masum Masum Masum Masum Masum Masum Masum Masum Masum Masum Ac Ac Ac Tebessm Tebessm Tebessm Komik Komik Komik

23.
ali özbek
  (24.08.2010 21:09)
avatarı hiç sevmiyorum.ondan nefret ediyorum.nnavatarı hiç kimse sevmesin.çünkü mal avatar katarayla .hiç kimse avatarıizlemesin Saskin Kahkaha Siritma zgn zgn Sinirli Masum Utanga Komik Tebessm Ac Dusunceli

24.
geondgrer bieber
  (20.08.2010 13:38)
bn beğendm hm zaten ayrıca bazı özel insnların azda olsa böle güçlri olabiliyor bnimki su suyu ontrol edebiliyor ve onu seviuyorum Saskin

25.
Batış Güve
  (18.08.2010 16:27)
4.sezon 11 gün sonra nickeledon da 12:00 da Başlıyor arkadaşlar Unutmayın sakın Bu ayın 29 un da başlıyo yani 11 gün sonra

26.
AKOMA
  (03.08.2010 11:47)
Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli avle kız varya ben ona hastayım

27.
ömer faruk
  (25.07.2010 17:59)
bence çok güzel bi bölüm olmuş avatarı gerçekten çok seviyorum kuzenimle birlikte hep izleriz umarım 4. sezonda çıkar

28.
tarkna taş
  (22.07.2010 18:36)
bence çok güzel olmuş süper ciz gifilim n

29.
loşj
  (20.07.2010 12:02)
Sinirli Sinirli Sinirli Kahkaha Kahkaha Saskin Siritma ;ıııııııııııkkkhP zgn Komik :'( Dusunceli Ac Ac Tebessm

30.
oğuzhancan
  (12.07.2010 19:48)
Siritma Siritma Siritma ya ben bu cızgıfılmı cok sevıormm yaaa Siritma Siritma

31.
ahmet
  (12.07.2010 18:01)
ya azulanın kyoshi savaşçılarını yakaladığı bölüm hangisi

32.
asım
  (30.06.2010 11:48)
sa bende seviom ama kanalı ve saatini söylermisiniz Saskin Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma Siritma

33.
arif
  (26.06.2010 13:38)
hergün izlerim bunu avatar çok güzek Komik Kahkaha Tebessm

34.
avatar4ever
  (21.06.2010 14:41)
avatar koruk o film 23 temmuzda çıkçak.ve ben bu bölümü 23. kez izliyom harika

35.
oğuzhan
  (19.06.2010 23:18)
yha bu 4. sezon ne zaman cıkıkcak

36.
gökçen
  (16.06.2010 14:54)
çooooooooooooooooooooooooooooooook çok güzel Masum Masum Masum Sinirli Utanga Komik Ac Dusunceli zgn zgn zgn zgn zgn zgn zgn zgn zgn zgn zgn

37.
avatar koruk
  (14.06.2010 14:30)
avatar yani aang katara sokka onları filmi 24 ağustosta çıkıcak

38.
ozan yılmaz
  (05.06.2010 13:13)
yaha keşke yarın çıksa 4. sezon :d ama keş ke gerçekdede bizim böle gücümüz olsaydı Kahkaha Kahkaha :'( Utanga

39.
Alanur
  (03.06.2010 20:15)
Ya süper hele hele Zuko ile Azula'nın dövüşmesi ve oradaki müzik senfonisi çok hoş. Komik

40.
avatar hastası
  (03.06.2010 13:57)
4.sezonun çıkmasına az kaldı ben avatrı çok seviom Kahkaha Kahkaha Kahkaha Kahkaha Kahkaha Kahkaha

41.
mehmet emin
  (27.05.2010 21:00)
bende çok sewiyorum ama malesef 21. bölümden sonrası yok Dusunceli ama şöyle bişey var şuanda eski bölümleri yani 1. 2. 3. sezonki bölümleri gösteriyorlar eğer bu eski bölümler tutarsa 4. sezonun çıka bilme olsaılığı yüksekmiş

42.
Selocan
  (13.05.2010 02:56)
Bende hastasıyım ama bişey almayayım.

43.
ilkay kır
  (02.04.2010 20:27)
yha manyk bisey bu hastası oldumayılana gazoz bayılana limon hesabı o derece Saskin Komik

44.
ilkay kır
  (02.04.2010 20:26)
yha manyk nisey nu hastası oldumayılana gazoz bayılana limon hesabı o derece Saskin Komik



Yorum Yap







Gülücükler...

_


Benzer Çizgi Filmler